Karta dzwiekowa

Frazir vel Wojciech Szutowicz frazir w jeleniaplast.com
Pią, 11 Paź 2002, 07:57:05 CEST

>SB AWE64 na ISA -> zero problemow z ALSA, wkladasz i grasz :)

Szkoda ze nie moge tego powiedziec o mojej karcie: Aztec SoundGalaxy
ktora w windo... w 100% odpowiada SB Pro & 16 wiec gdzie sens a gdzie
logika...
PS: Ta karta ma około 4 lat i działała perfekcyjnie jeszcze w dos'ie na
razie nie widziałem podobnej karty (oprocz SB Live) aby dawala takie
same efekty dzwiekowe, chodzi mi o gloscnosc, czystosc dźwięku, moc
sygnalu wyjściowego...