Karta dzwiekowa

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 11 Paź 2002, 10:27:13 CEST

On 02.10.11 Frazir vel Wojciech Szutowicz pressed the following keys:

> Szkoda ze nie moge tego powiedziec o mojej karcie: Aztec SoundGalaxy
> ktora w windo... w 100% odpowiada SB Pro & 16 wiec gdzie sens a gdzie
> logika...
> PS: Ta karta ma około 4 lat i działała perfekcyjnie jeszcze w dos'ie na
> razie nie widziałem podobnej karty (oprocz SB Live) aby dawala takie
> same efekty dzwiekowe, chodzi mi o gloscnosc, czystosc dźwięku, moc
> sygnalu wyjściowego...

To, że coś pod windows odpowiada SB nie znaczy, że tak jest naprawdę.
O ile mi wiadomo _nikt_ i _nigdy_ nie wyprodukował 100% klona sb16 na
poziomie sprzętowym.

Pod Windows i DOS tę ,,kompatybilność'' załatwiały odpowiednie drivery.
W Linuksie jest podobnie, driver sb składa się głównie z warunków do
obsługi poszczególnych ,,sb compatible'', bo każda z nich zawiera jakieś
ćwierki, które trzeba oprogramować.

Mogę tylko poradzić poszukanie googlami jakichś paczy dla tej karty.
A na przyszłość doradzam nie kupować wynalazków, których producent dostarcza
tylko drivery pod Windows.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35