Mając ALSA i devfs zwykły user może odgrywać dzwięk ?

Sob, 12 Paź 2002, 13:37:13 CEST

On Friday 11 October 2002 17:23, Grzegorz Godlewski wrote:
> A masz:
>
> # ALSA example
> LOOKUP          snd             MODLOAD ACTION snd
> REGISTER        sound/.*        PERMISSIONS root.audio 660
> REGISTER        snd/.*          PERMISSIONS root.audio 660
> LOOKUP          dsp             MODLOAD
> REGISTER        dsp             PERMISSIONS root.audio 660
>
> w /etc/devfsd.conf ?

Nie miałem, zmieniłem, i teraz nawet arts zaczał grać rozkosznie. Ale.
Czy ALSA nie ma tak że _kilka_ programów _na_ _raz_ może korzystać z dzwięku ?
 ? Bo jeśli tak nie jest to zaczynam wątpić w to "Advanced" w nazwie ...

Bo całość akcji uruchamiania ALSY miała na celu uruchomienie gnomemeetingu.
Ale na codzień używam KDE i teraz aby uruchomić gnomemeeting musiałbym
wyłączać artsd z KDE ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright