Mając ALSA i devfs zwykły user może odgrywać dzwięk ?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 12 Paź 2002, 14:26:56 CEST

> Nie miałem, zmieniłem, i teraz nawet arts zaczał grać rozkosznie. Ale.
> Czy ALSA nie ma tak że _kilka_ programów _na_ _raz_ może korzystać z dzwięku ?
>  ? Bo jeśli tak nie jest to zaczynam wątpić w to "Advanced" w nazwie ...
>
> Bo całość akcji uruchamiania ALSY miała na celu uruchomienie gnomemeetingu.
> Ale na codzień używam KDE i teraz aby uruchomić gnomemeeting musiałbym
> wyłączać artsd z KDE ?
W Centrum Sterowania - dźwięk/serwer dźwięku pogrzeb. SOA#1
Jak się nie uda - artsdsp

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \