Przepartycjonowanie dysków (pilne) + coś z innej beczki

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Paź 2002, 14:19:30 CEST

On Fri, 11 Oct 2002, Pepe wrote:
[...]
> Musisz ręcznie skonfigurować sieć, porobić i poformatować partycje,
> podmontować całość np. do /mnt. Przedytować /etc/poldek.conf, odkomentować
> source=Ra+2.4.19 i przenieść powyżej source=ra, odkomentować
> choose_equivalents_manually = yes, poprawić w ścieżce w source=ra rodzaj
> architektury. Odpalić poldka:
> poldek --install-dist=/mnt --mkdir --pset=/root/inst/basic
Dobra. Przyatakowałem i... Dostaję w tym momencie:

error: mark: stat not found
error: Buggy package set.

Co z tym zrobić? Nie wiem, to mój pierwszy raz ;-) Any idea?
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537