Przepartycjonowanie dysków (pilne) + coś z innej beczki

Pepe pepe w apollo.net.pl
Sob, 12 Paź 2002, 14:35:34 CEST

On Sat, 12 Oct 2002 14:19:30 +0200 (CEST)
Lukasz Masko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> On Fri, 11 Oct 2002, Pepe wrote:
> [...]
> Dobra. Przyatakowałem i... Dostaję w tym momencie:
>
> error: mark: stat not found
> error: Buggy package set.
>
> Co z tym zrobić? Nie wiem, to mój pierwszy raz ;-) Any idea?

Poprostu nie ma takiego pakietu na serwerze a jest on na liście (w pliku
/root/inst/basic).

Zainstaluj może najpierw wersje base (/root/inst/base). Następnie
doinstaluj to co potrzebujesz czyli pewnie: poldek, rpm, bash, mc itp.

Pozdrawiam

PS. Możesz też poprostu wyedytować plik /root/inst/basic i usunąć z niego
pakiet stat.

--
Pepe