3Com 3c905C Tornado - Co z tym fantem zrobić? (konfiguracja RescueCD i instalacja PLD)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Paź 2002, 16:02:24 CEST

On Sat, 12 Oct 2002, Pepe wrote:
[...]
> Mam taką w serwerze :). Którą masz wersje z usb na płycie czy na osobnej
> karcie ?
Dwa porty sa na karcie, a dwa wyprowadzone z płyty na śledzia. Wydaje mi
się, że te na karcie to USB 2.0.

> Na tej  płycie to tylko żonglerka kartami. Mam tam wsadzony RAID Adapteca
> 2110S (64/66), 3Com 905C-TX (czyli taka jak u Ciebie), kontoler SCSI
> AMD53c974 (do nagrywarki), grafika GeForce2 MX DDR.
U mnie nie ma takich dodatków. Bardziej chodziło nam o dwa proce do
intensywnych obliczeń. Dlatego jest tylko jeden twardziel EIDE. Za to
grafika miała być do pracy w wysokich rozdzielczościach - jest Radeon 8500
by ATI. Nagrywarka - też IDE.

> PS. Te dwa dłuższe sloty PCI są 64 bit/66 MHz.
Wiem. Po prostu zapomniałem nazwy. I tak ich nie wykorzystuję :-)

> PS2. Po wsadzeniu dodatkowej karty z usb 2.0 przydzielane są je 3
> przerwania !
No cóż. Póki co - jest wsadzona i jakoś to chodzi. Na razie nic mi się nie
gryzie - przynajmniej tak mi się wydaje.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537