3Com 3c905C Tornado - Co z tym fantem zrobić? (konfiguracja RescueCD i instalacja PLD)

Pepe pepe w apollo.net.pl
Sob, 12 Paź 2002, 16:18:02 CEST

On Sat, 12 Oct 2002 16:02:24 +0200 (CEST)
Lukasz Masko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> U mnie nie ma takich dodatków. Bardziej chodziło nam o dwa proce do
> intensywnych obliczeń. Dlatego jest tylko jeden twardziel EIDE. Za to
> grafika miała być do pracy w wysokich rozdzielczościach - jest Radeon
> 8500 by ATI. Nagrywarka - też IDE.

I jak u Ciebie chodzi SMP, masz włączoną obsługę apic?

Ja miałem duże problemy ze stabilnością (zwis po około ośmiu dniach),
pomogła wymiana pamięci na Registered ECC, no i uruchamianie jajka z opcją
noapic (bez tej opcji potrawił powiesić się po godzinie).

Pozdrawiam.

--
Pepe