CUPS, DJ845c, parę pytań

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 13 Paź 2002, 00:19:13 CEST

Dnia sob 12. of October 2002 18:43, ZyTeK napisał:

> foomatic-gswrapper-20020719-4

Wywal to - jezeli chcesz uzywać cups+foomatic+hpijs
Po to m. in. ten pakiet zostal wydzielony, żeby go nie instalować razem z
calym foomatic - on nie wspolpracuje z naszym ghostscriptem, jego obecność w
systemie powoduje to, że drukarka nie reaguje i szczerze mówiąc - nie mam
pomysłu - w jakich sytuacjach on jest potrzebny - ale na linuxprinting pisza,
że czasami jest.

> Czy to co teraz drukuję działa via driver hpijs ?

Będzie drukowało z hpijs jak plik ppd, ktory wygenerowałeś na
linuxprinting.org wrzucisz albo od razu do /etc/cups/ppd albo do
/usr/share/cups/model - i wybierzesz ten plik jako sterownik podczas
kreowania ustawien drukarki

> 6. W KDE/GNOME są też jakieś ustawienia odnośnie drukarki ? Chodzi o to,

W kde - tak - bardzo ładnie sie konfiguruje drukarke - tak jak w M$ :)
Niestety - nie można wejść we własciwosci drukarki - ja otrzymuje zawsze taki
komunikat:
---
Nie można załadować odpowiedniego sterownika drukarki <tutaj nazwa drukarki>.
Komunikat o błędzie otrzymany od menedżera:
Żądanie IPP nie powiodło się z nieznanych przyczyn.
---
I tak mam na nie jednym kompie.
BTW - czekam z utęsknieniem na chwilę, gdy przy pracy w kde zobaczę bluescreen
:)

Na Gnome sie nie znam ale tam w kazdej aplikacji definiuje się komendę z
jakiej aplikacja ma korzystac przy drukowaniu.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl

PS. Wojrus!!! - gdziekolwiek jesteś - odezwij się!!! - temat
cups+foomatic+hpijs trzeba dodać do fakju na irc.pld.org.pl !!!