Postfix i szyfrowane wysyłanej poczty oraz autentykacja na potrzeby relay.

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 13 Paź 2002, 03:47:14 CEST

> Ha, ha ;) jestem pijany i moge mówić głupoty,.. ale jaka oddzielna baza haseł?

Myślę że chodziło o oddzielna w stosunku do /etc/shaddow

> W sieci obsługującej ok 150 userów cyrus-imap autoryzuje się pełną gamą  od
> palintext poprzez plain,login, do cram-md5 i digest-md5 a postifix autoryzuje
> się poprzez saslauthd metodą rimap tą samą bazą, jeżeli ładnie poprosicie
> napiszę hołto bez żadnych oddzielnych baz haseł... no i mógłby ktoś

Ktoś prosi :) zawsze dobrze jest się czegos nauczyc - nawet jesli to nie
to o co chodzi

> skompilowac postfixa do rpm ze wsparciem dla sasl2  ;).. i dlaczego ktoś
> zaraz powie, bym sam to zrobił ;)

Take a wild guess...