Postfix i szyfrowane wysyłanej poczty oraz autentykacja na potrzeby relay.

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 13 Paź 2002, 09:12:35 CEST

On Sun, 13 Oct 2002 03:42:09 +0200
Robert Święcki <jagger11 w kki.net.pl> wrote:

> Ha, ha ;) jestem pijany i moge mówić głupoty,.. ale jaka oddzielna
> baza haseł? W sieci obsługującej ok 150 userów cyrus-imap autoryzuje
> się pełną gamą  od palintext poprzez plain,login, do cram-md5 i
> digest-md5 a postifix autoryzuje się poprzez saslauthd metodą rimap tą
> samą bazą, jeżeli ładnie poprosicie napiszę hołto bez żadnych
> oddzielnych baz haseł... no i mógłby ktoś skompilowac postfixa do rpm
> ze wsparciem dla sasl2  ;).. i dlaczego ktoś zaraz powie, bym sam to
> zrobił ;)

Tak?

To ja poproszę to HOWTO, jak zrobić CRAM-MD5, które autoryzuje ludzi z
/etc/shadow

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)