Postfix i szyfrowane wysyłanej poczty oraz autentykacja na potrzeby relay.

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Nie, 13 Paź 2002, 09:35:39 CEST

Dnia nie 13. październik 2002 09:12, Michal Margula napisał:

> Tak?
>
> To ja poproszę to HOWTO, jak zrobić CRAM-MD5, które autoryzuje ludzi z
> /etc/shadow

Jest mi przykro... jak się canceluje posty na listach mailowych?? chodziło mi
oczywiście o sasldb, żeby nie było tak drętwo.. zapodam wam na przeprosiny
dowcip:

Pewnemu rolnikowi zona robila niesamowicie dobre kanapki kiedy szedl
na pole robic.
Kanapki ze swiezego chlebka, ze swiezutkim serkiem, wedlinka,
salatka i innymi bajerami.
Rolnik pewnego razu poszedl robic w pole, kanapki zostawil na
kamieniu jak zawsze...
Po kilku godzinach pracy, zmeczony podchodzi do kamienia skonsumowac
kanapki... a tu ich nie ma!
Nastepnego dnia zona znowu zrobila mu pyszne jak zawsze kanapeczki,
rolnik poszedl robic w pole, aby po kilku godzinach pracy zauwazyc,
ze znowu mu ktos podwinal kanapeczki!
Wkurzyl sie rolnik, i postanowil, ze nastepnego dnia bedzie patrzyl
zaczajony za drzewem, kto mu podwedza kanapki!
Jak pomyslal - tak zrobil... zaczail sie i patrzy - a tu wielki
orzel nadlatuje i porywa jego 2gie sniadanie!
Rolnik biegnie za nim... biegnie patrzy, ze orzel leci do lasu -
rolnik za nim!
Orzel siada miedzy drzewami odpakowuje kanapki, wyciaga z nich
zawartosc, wyrzuca wedline, ser salate i inne dodatki...
bierze dwie kromki chleba, przyklada sobie do piersi i masujac swoja
klatke piersiawa (kromkami chleba) wola glosno:
- O q...a! Jaki jestem pojebany!

Ale ja mam kaca.

--
	Pozdrowienia, Robert!

This is the dawning of fallen one
And this is is the fall of your nailed son