[vixie]cron allow/deny

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Nie, 13 Paź 2002, 18:04:34 CEST

W liście z sob, 12-10-2002, godz. 19:01, ZyTeK pisze:
> Masz zajebiste kodowanie znaków, moja szczęśliwa liczba. ;>

Proszę o wybaczenie. Wina leży po stronie evolution. Przymierzam się
powoli do kompilacji nowszej wersji i zdam raport czy w niej już
poprawili. Jeśli tak, to postaram się zrobić nowy pakiet z evolution.

Nasze evolition (z ftp) nie działa poprawnie, ale nie wiem czy wina jest
po naszej stronie czy evolution po prostu ssie.
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]