Kernel 2.4.19-1 a 2.4.19-1.7

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 15 Paź 2002, 13:59:52 CEST

Czy są jakieś istotne różnice w tych dwóch kernelach? Obydwa są na
ftp://ep09.kernel.pl/pub/People/cieciwa/Ra+2.4.19/ czyli Ra+2.4.19 z
poldek.conf. W tej chwili mam 2.4.19-1.7, ale jakieś niepełne to jest -
nie ma do tego np. kernel-misc-lm_sensors. Od razu dodam, że próbowałem
skompilować z CVS-a ale się nie buduje. Po pierwsze - ki czort, że się nie
buduje, po drugie - czy warto się męczyć i lepiej po prostu wziąć
2.4.19-1?

                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537
Registered Linux user #61028                                 GG:    2441498
begin  virus.exe