Kernel 2.4.19-1 a 2.4.19-1.7

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 15 Paź 2002, 16:38:35 CEST

Dnia Tue, 15 Oct 2002 13:59:52 +0200 (CEST)
Lukasz Masko napisał(a):

>Czy są jakieś istotne różnice w tych dwóch kernelach? Obydwa są na
>ftp://ep09.kernel.pl/pub/People/cieciwa/Ra+2.4.19/ czyli Ra+2.4.19 z
>poldek.conf. W tej chwili mam 2.4.19-1.7, ale jakieś niepełne to jest -
>nie ma do tego np. kernel-misc-lm_sensors. Od razu dodam, że próbowałem
>skompilować z CVS-a ale się nie buduje. Po pierwsze - ki czort, że się nie
>buduje, po drugie - czy warto się męczyć i lepiej po prostu wziąć
>2.4.19-1?

Pomęcz cieciwę, aby przebudował i wrzucił pakiety okołokernelowe do
Ra+2.4.19 packa.
Sam też nie zmieniam jajka bo nie chce mi się kompilować samemu nvidii czy
czego to tam w packu brakuje dla -1.7.

Pozatym -1 sprawuje się u mnie dobrze, więc nie będę na razie zmieniał.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!