regulacja wiatraczków

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Wto, 15 Paź 2002, 17:29:06 CEST

Ja bym rozszerzyl to pytanie, jak juz tak przy okazji jestesmy w tym
temacie,
ma ktos namiary na sprzetowe uklady regulacji obrotow np. wentylatora
w zasilaczu? moj pecet strasznie szumi a moze gdyby obnizyc obroty tego
wiatraka to byloby ciszej?
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl

|---------+---------------------------->
|         |           Maciej Jan       |
|         |           Głowacki         |
|         |           <gmj w amg.gda.pl> |
|         |                            |
|         |           10/15/02 05:23 PM|
|         |           Please respond to|
|         |           "Lista dla       |
|         |           korzystaj?cych z |
|         |           Polerowanej      |
|         |           Dystrybucji      |
|         |           Linuksa"         |
|         |                            |
|---------+---------------------------->
  >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                              |
  |       To:       pld-users-pl w pld.org.pl                                                                      |
  |       cc:                                                                                                    |
  |       Fax to:                                                                                                |
  |       Subject:  regulacja wiatraczków                                                                        |
  >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Witam!

Mam pytanie: co jest konieczne w Linuxie, by móc regulować obroty
wiatraczków? Czy jest to gdziekolwiek całościowo opisane?
(na mojej płycie -- Asus P3B-F -- jest to fizycznie do zrobienia)
Może ktoś już to przeszedł i podzieli się wiedzą?

Pozdrawiam -- Maciek

--
*** Maciej Jan Głowacki <gmj w amg.gda.pl> Linux User (#231463) ***

http://lists.pld.org.pl/