regulacja wiatraczków

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 15 Paź 2002, 22:27:59 CEST

On Tue, 15 Oct 2002 22:17:29 +0200 (CEST)
Pawel Bernadowski <pbern w wilnet.info> wrote:

> jezeli juz to 5400...

No fakt :)) Wiedziałem, że coś to dziwnie wyglada ;)

> na procku p3 1ghz.. zalozylem zalmana 5000cuAL i mimo braku wiatraka
> na nim.. mam przy full load.. 51stopni...

Nieźle :)) Athlon 1.33GHz woda w obiegu zmkniętym bez chłodnicy w ilości
15l i o temp. pokojowej daje na full load 37 stopni :) A potem zaczyna
powoli rosnąć, by po kilku godzinach dojść do 47 stopni :) Ale, że te
kilka godzin to około 15-18 a po trzech dniach nic się nie zmieniło więc
uważam wydatek na dodatkowe grata rodem z autka za zbędny ;)

> mam tylko wiatrak w zasilazy i dodatkowy pod nim.. 92x92.. puszczony
> tak ze wytwarza okolo 25dB..
> wszystko jest ciche...

A wiatraczki jakiejś konkretnej firmy? Ja myslałem, że puszczę sobie
dodatkowy wyciągający powietrze (tak na wszelki wypadek) 15 cm, na 5V
ale straszcznie szumi, no ale to badziwny sunon.

                           Artur