regulacja wiatraczków

Filip Kaliński filon w pld.org.pl
Wto, 15 Paź 2002, 22:42:52 CEST

On day Tue, Oct 15, 2002 at 10:27:59PM +0200, Artur Flinta wrote what follows:

> No fakt :)) Wiedziałem, że coś to dziwnie wyglada ;)

> Nieźle :)) Athlon 1.33GHz woda w obiegu zmkniętym bez chłodnicy w ilości
> 15l i o temp. pokojowej daje na full load 37 stopni :) A potem zaczyna
> powoli rosnąć, by po kilku godzinach dojść do 47 stopni :) Ale, że te
> kilka godzin to około 15-18 a po trzech dniach nic się nie zmieniło więc
> uważam wydatek na dodatkowe grata rodem z autka za zbędny ;)

> A wiatraczki jakiejś konkretnej firmy? Ja myslałem, że puszczę sobie
> dodatkowy wyciągający powietrze (tak na wszelki wypadek) 15 cm, na 5V
> [...]

Ja z kolei mam Duronika 650, który z wiatrakiem (głosnym) chodzi na 950,
ale wiatrak mi się (na szczęście) zepsuł.

Teraz ustawiłem go na 800 Mhz, na procku zostawiłem sam radiator (po
zdjęciu wiatraczka, taki wcale nie wybajerzony), na karcie graficznej
obok postawiłem w pionie dwa wiatraki do zasilacza (bardzo ciche, ze
starych zasilaczy 200W) i mam koło 50 stopni przy pełnym obciążeniu
i jest cicho :-)

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>