Nadmierna utylizacja procesorów. CBQ

Waldemar Buczak tajniak w proterians.net.pl
Śro, 16 Paź 2002, 14:17:59 CEST

> A ze stacji czołowej to niby jak? telnetem? :-)
tak, maly skrypcik co sie laczyl na ubr-a i sciagal staty( wiem wiem
,troche toporne, ale dzialalo ) :o)
z snmp, zrezygnowalem, za duzo modemow bylo by sie potem temu przygladac,
- aahh to lenistwo ;)

Pozdrawiam
Waldemar Buczak
Proterians