Wake On Lan - z czym to się je?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 17 Paź 2002, 13:08:24 CEST

Mam w nowym kmpie w pracy sieciówkę obsługującą WakeOnLan (3Com
3c905C-TX/TX-M [Tornado]). Zastanawiam się, co jest potrzebne, żeby tą
funkcję wykorzystać. Czy ktos mógłby mi w miarę łopatologicznie
wytłumaczyć, czy da się to zrobić za pomocą narzędzi dostępnych w PLD
(oczywiście te narzędzia miałbym równieżna innym kompie, z którego bym tego
budził).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537