Wake On Lan - z czym to się je?

Waldemar Buczak tajniak w proterians.net.pl
Czw, 17 Paź 2002, 13:27:07 CEST

On Thu, 17 Oct 2002, [iso-8859-2] Łukasz Maśko wrote:

> Mam w nowym kmpie w pracy sieciówkę obsługującą WakeOnLan (3Com
> 3c905C-TX/TX-M [Tornado]). Zastanawiam się, co jest potrzebne, żeby tą
> funkcję wykorzystać. Czy ktos mógłby mi w miarę łopatologicznie
> wytłumaczyć, czy da się to zrobić za pomocą narzędzi dostępnych w PLD
> (oczywiście te narzędzia miałbym równieżna innym kompie, z którego bym tego
> budził).

Dla mnie osobiscie jest to tylko bajer, jakos nie mialem potrzeby nigdy z
tego kozystac.
Ale oto pare porad:
-najwaznejsze bys mial plyte glowna obslugujaca wake-on-lan
-nastepnie zaktywowac ja w biosie (domyslinie zawsze jest wylaczona)
-zainstalowac pakiet wakelan-1.1-2.***.rpm
- wake on lan - dziala tylko w sieci lan(jak sama nazwa mowi), a komputer
jest podnoszony po mac-adresie

Pozdrawiam
Waldemar Buczak
Proterians