przejscie na nest

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 17 Paź 2002, 18:19:19 CEST

Witam!

> Zachecony posiadaniem najnowszych pakietow,
> postanowilem korzystac z galezi nest.
> Chcialem zapytac uzytkownikow, w jaki najlepszy sposob
> (jakie pakiety kluczowe w jakiej kolejnosci instalowac)
> zaktualizowac PLD?
> W tej chwili mam swierzo po instalce z najnowszego iso + Ra+2.4.19.
Też właśnie to robię. Zacząłem od glibc+rpm+db4+gcc+libstdc w najnowszych
wersjach. Wciąż chodzi :)
Trzeba chyba cofnąć iksy do 4.2.0 - w nescie są starsze niż w ra :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \