SSHD - AllowHosts

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pią, 18 Paź 2002, 10:22:19 CEST

On Thu, 17 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Strzelanie do wróbla z armaty .. wpis w /etc/tcpd/host.deny przecież
> zupełnie wystarczy :>

Wystarczy, ale to takie moje uprzedzenie ;))

Poza tym moim zdaniem czytelniejsze sa regulki firewalla (ktorego chyba i
tak sie stosuje w wiekszosci przypadkow). Dodatkowym "atutem" (chociaz
niewielkim) jest brak nawiazywanie polaczenia i odrzucanie pakietow juz
przez kernela ale czasy synfloodow chyba juz sie skonczyly ;))

pozdrawiam,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl