SB Live! 5.1

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 18 Paź 2002, 19:50:38 CEST

On Fri, 18 Oct 2002 19:28:10 +0200 (CEST)
Arkadiusz Chomicki <chomar w wla.pl> wrote:

> nie wiem czemu
> ale po zmianie na jądro 2.4.18 nie udało mi się uruchomić tej karty
> (SB Live!)
> pisze ze nieznalazl karty CARD_0

oooo, ciekawe, a jaka wersja alsy? Bo jest różnica pomiędzy 0.5x a 0.9 w
nazwie modułów. Ja szczęśliwie mam już dźwięk 5.1 (choć brakuje w
mikserze zbiorczego regulowania głośności, bo nie wiedzieć czemu Master
kontroluje tylko przednie dwa głośniki) i nawet udało mi się odpalić
AC97 z płyty głównej :-)

                           Artur