Przeglądarki WWW w PLD a MBANK

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 19 Paź 2002, 01:28:16 CEST

Dnia sob 19. październik 2002 01:09, Pawel P. Kaszynski napisał:
[CIACH]
> Też mam tę mozillę i nie mam najmniejszych problemów. Mam konto w mBanku
> już okrągły rok i zawsze używałem do połączeń mozilli. I nie miałem
> problemów. Może masz coś źle ustawione w preferencjach?
Chyba faktycznie ..... W Preferencje -> Zaawansowane -> Skrypty i okna miałem
wyłączone opcje "Otwierać niepożądane okna bez wiedzy użytkownika (pop-up)",
"Otwierać odnośniki w nowym oknie", "Zmieniać rozmiar lub położenie
istniejących okien" i "Zmieniać aktywne okno, przenosząc nieaktywne okno na
górę". Jak powłączałem te opcje - ruszyło od strzału :-) Dzięki za radę :-)
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzęsista