Przeglądarki WWW w PLD a MBANK

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 19 Paź 2002, 11:10:29 CEST

On Sat, Oct 19, 2002 at 12:13:49AM +0200, Jacek Rzęsista wrote:
> Czy ktoś korzysta z mbanku przy pomocy mozilli lub konquerora z PLD ? A jeżeli
> nie, to z jakiej przeglądarki ? Bo z mozilli to tak działa, ale nie do końca
> - loguję się, ale nie wszystkie pozycje z menu działają ... Czy do tego
> trzeba jakiejś javy czy flasha ?
> Pozdrawiam
> Jasio.

Działa opera i działa galeon. Opera kiedyś nie działała, przy
JavaScript (przy wypełnianiu zlecenia przelewu sprawdzany jest
wstępnie formularz), a potem nagle - zdaje się, że po zainstalowaniu
javy suna - zaczęła działać. Teraz nie mam javy i też działa,
więc to chyba jednak nie to (ale z tym to wtedy kojarzyłem).

Pozdrawiam,
Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|