Przydzielenie zewnętrznego IP maszynie w LANie.

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 21 Paź 2002, 00:28:38 CEST

On Sun, 20 Oct 2002, Michal Margula wrote:
> [...]

Eee .. jesli potrafi to klient obsluzyc to mozna mu wyroutowac nawet jeden
adres publiczny via prywatny. My tak robimy (klienci z linuksami).

> Powiedzmy, że masz kilka, kilkanaście interfejsów sieciowych i co wtedy?
> ;] Robić kilkanaście małych podsieci?

Eee.. kiedys tak robilismy ale dalimsmy sobie spokoj ;))

pozdrawiam,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl