lm_sensros (było: Re: rpm i glibc)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 20 Paź 2002, 14:45:43 CEST

On Sun, 20 Oct 2002 14:49:51 +0200
Radosław Kintzi <lists w eth0.prv.pl> wrote:

> A jak sprawdzić, czy są? Użyłem sensors-detect i na jego podstawie
> wpisałem do /etc/sysconfig/sensors BUS=piix4 i CHIP=lm78. Ustawiłem
> też ładowanie wskazanych modułów do /etc/modules:

Niestety tutaj albo trzbea mieć nosa ;) i zaufać sobie, albo poszukać na
sieci lm_sensors  + nazwa chipsetu jaki masz. Ja mam KT133A, ale widzę,
że u Ciebie chyba jakiś intelowski jest, tak więc swoimi doświadczeniami
się nie podzielę.

> Nic poza tym w konfiguracji nie ruszałem. W pliku /etc/sensros.conf
> (z paczki) są podane ustawienia dla chip lm78-*. Nie wiem czy są
> poprawne, i jak to sprawdzić. Gdzie można o tym poczytać?

Google Twoim przyjacielem

> Może to kwestia złych ustawieć w /etc/sensors.conf (czy ten plik jest
> czytany gdy używam sensord, w /etc/sysconfig/sensors jest:
> # configure sensors (i.e. call `sensors -s') before starting daemon?
> # Allows to change min and max alarm limits from sensors.conf
> #SENSORS_SET=1

U mnie jest, startuje automagciznie i poza sensors.conf niczego nie
ruszałem.

> A jak to sprawdzić?

Najlepiej pokaż co wypisuje polecenie sensors.

               Artur