Ra i alsa 0.9 ( Było Re: SB Live! 5.1)

Nie, 20 Paź 2002, 14:58:32 CEST

On Friday 18 October 2002 22:12, Arkadiusz Chomicki wrote:

> a gdzie znajde przekompilowane pakiety do PLD z alsa 0.9?

Ja mam alse 0.9 dla Ra (i686), ale nie mam zasobów serwerowych aby je
wystawić. :/
1. Czy moge wrzucić to gdzieś na serwer PLDowski i nazwać to np alsa9-pack ?
2. Może PLD powinno przejść na alse 0.9 ? O ile pamiętam jest już dla 2.2,
ogólnie działa lepiej niż 0.5 ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright