SSHD - AllowHosts

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 21 Paź 2002, 00:05:06 CEST

On Fri, 18 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..]
>
> Bzdura. Powiedź to komuś kto zajmuje się analizą ryzyka.
> Zaufanie jak i ryzyko to pareametry przy zachowaniu odpowiedniej
> metodologii mające wartość wręcz skalarną.

hehe .. to juz nie temat na pld-users :))

> Na co się naciąłeś ?

Opisywalem kilka mejli wczesniej. Zablokowalem telneta a pozniej
konfiguracja mi sie taka zrobila(*) ze hosts.allow/deny nie byly brane pod
uwage.

Radek

*) Oczywiscie "sama" ... za malo kawy lub cos w tym stylu ;>>
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl