Verdana

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 22 Paź 2002, 18:13:44 CEST

On Tue, 22 Oct 2002 17:11:59 +0200 (CEST)
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk <grzegorz w tychy.net> wrote:

> Moje Gnome2 przestało się uruchamiać i twierdzi że:
> ** (gnome-session:10493): WARNING **: Cannot open font file for font
> Verdana 10
>
> ** (gnome_segv:10503): WARNING **: Cannot open font file for font
> Verdana 10
> Ktoś wie o co chodzi, bo ja już nie wiem co jeszcze wykombinować???

Własnie dokładnie nie wiadaomo o co chodzi. Jeżeli budujesz sam gnome2
to bardzo prawdopodobne, że trafiłes na ten sam problem co developerzy
PLD - jedyne (narazie) znane rozwiązanie to odinstalowanie glib2 i
fontconfig i wszytkiego co od tego zależy, i ponowna budowa gnome2 od
zera :-). Problem jest peweni gdzieś na styku
fonconfig/Xft/pango/gtk+2. Jeżeli ściągasz gotowe paczki to postaraj się
dociągnąc wszystkie z danego buildera, by mieć jednolite środowisko
(zakłądając, że dany builder poprawnie je buduje). Ogólnie problem jest
znany i niestety nie bardzo wiadomo co z tym sensownego zrobić
(aczkolwiek ciągle ktoś nad tym mysli ;-) )

                       Artur