proftpd

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 22 Paź 2002, 20:42:03 CEST

Artur Frysiak wrote:

>                                                    ^^^^^^^^^

> Patrz podkreślenie. Dla niezmienionych plików to nie działa.
> To też taki "feature, not bug".

Ok, to jeszcze raz. Problem polega na niesejwowaniu i nadpisywaniu bez
ostrzeżenia *niezmienianych* plików konfiguracyjnych, nawet jeśli nowa
konfiguracja istotnie różni się od poprzedniej.

bart
--
"Chopin w 1839 roku przebywał na Majorce wraz ze swoim przyjacielem,
  znanym pisarzem George'em Sandem" (c) PAP & Gazeta Wyborcza