ext2 na partychi > 8GB

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 28 Paź 2002, 13:48:08 CET

On Mon, 28 Oct 2002, Marcin Bukowiecki wrote:

> A glibc przekompilowany z kernel-headers 2.4.19 ?

Nie. I tu pytanie. Mam oprocz tego dwie maszyny Jedna typu zlom : i486DX4
100MHz druga Double Athlon XP 1800. Obie sa na jajacach 2.4.19 generic w
pierwszej jest wolumin 80MB w drugiej sa dwa woluminy 1.5GB na ext2 i nie
mam tego problemu. Dlaczego? Skad sie bierze ta roznica?

Pozdrowka
Grze$!?