LDAP

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Pon, 28 Paź 2002, 13:45:17 CET

Dnia 2002.10.28 12:38:46 +0000, Marek Dabrowski napisał:
> A zainicjowales baze? Stworzyles jakies dn?

tak, tzn tak mi się wydaje
działałem według OpenLDAP 2.1 Administrator's Guide na www.openldap.org
dodałem rekord Manager

# slapcat
dn: dc=foo,dc=pl
objectClass: dcObject
objectClass: organization
o: Foo
dc: foo
creatorsName: cn=Manager,dc=foo,dc=pl
createTimestamp: 20021025211545Z
modifiersName: cn=Manager,dc=foo,dc=pl
modifyTimestamp: 20021025211545Z

Potem odpaliłem migrate_passwd.pl z MigrationTools-44 wygenerował mi
Plik ldif. I go chciałem dodać ale niestety chyba mam zły schemat do
tego ponieważ w logach mam ze loginShell, shadowLastChange itp to złe
argumenty. Muszę mieć taki tym danych chyba wcześniej zadeklarowany. Czy
schemat rekordów do przechowywania kont userów jest juz gdzieś zrobiony,
itp czy wystarczy wykomentować jakiś wpis:
#include        /usr/share/openldap/schema/???
czy muszę sobie tworzyć sam taki schemat.

Pozatym nie wiem czy to ma jakiś związek z tym ze ldapsearch zwraca ten
komunikat.

nie potrzebnie pisałem że mam wpisane hasło zaszyfrowane bo nie ma to
znaczenia , jak jest zwykły plain text to jest ten sam komunikat
# ldapsearch
ldap_sasl_interactive_bind_s: No such attribute

pozdrawiam
Grzegorz Saracki