polecenie mail

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 29 Paź 2002, 10:28:09 CET

Dnia Tue, 29 Oct 2002 08:51:37 +0100 (CET)
<andree w luch.one.pl> naszkrobał:

> chcialbym abym mogl przegladac
> maile w konsoli poleceniem mail. Kiedy je wpisuje to
> wyswietla mi komunikat:

Nie przeglądniesz, mail nie działa z maildirami i nie wiem czy dorobiono
do niego obsługę.

> Jak mam wywalic tego usera? Probowalem restartowac allowlogin ale
> wywalilo tylko jednego usera, ktory tez wisial, ale tego jakos sie nie
> daje.

zer0cool pisał że to coś z pam'em i nie wiem jak to rozwiązał.
Szukaj go na #pldhelp

> Ps. Uzywam oczywiscie PLD. Kernel 2.2.21-7

Zobacz czy to samo się dzieje na 2.2.22-3

+---------------------[ mailto: admin w wombb.edu.pl ]-+
| Przemysław Stanisław Knycz,  Registered Linux User |
| Net/Sys Administrator, PLD Developer,       213344 |
+------ "Linux - the choice of GNU generation" ------+