komunikat kernela

Śro, 30 Paź 2002, 18:10:10 CET

Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> writes:

> Zastanowił mnie ten temat, więc poczytałem sobie co-nieco o APIC
> i wygląda na to, że to super sprawa (nie tylko na SMP) --- pozwala np.
> ominąć większość problemów związanych z współdzieleniem przerwań.
I stworzyć nowe problemy ;-)

U kolegi sieciówka (realtek 8029) nie działa gdy apic jest włączone
w kernelu - odpalenie z noapic pomaga (ma w miarę nowego sprzęta).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux