komunikat kernela

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 30 Paź 2002, 18:18:19 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 06:10:10PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> I stworzyć nowe problemy ;-)
Nikt nie każe tego włączać domyślnie. Ale jak odpalam kernel z opcją
"apic" to chciałbym, żeby został wykorzystany. Szczególnie jak mam
urządzeń na PCI więcej niż numerów przerwań w standardowym PIC (nie jest
to wcale taki rzadki przypadek).

> U kolegi sieciówka (realtek 8029) nie działa gdy apic jest włączone
> w kernelu - odpalenie z noapic pomaga (ma w miarę nowego sprzęta).
No karta nie jest najnowsza. Niestety ISA to już przeżytek więc trudno
się na siłę do niej dostosowywać. W tym przypadku jednak sądzę że
problem jest z konstrukcją płyty głównej, albo sterowników w Linuksie.

Pozdrowienia,
        Jacek