Może ktoś ma pomysł na coś takiego...

Tomasz Wojciech Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Śro, 30 Paź 2002, 12:41:03 CET

No wiec ja uruchomilem to u siebie i zalozylem na zdalnym urzadzeniu RAID.
Zeby mi zadzialalo zrobilem takie rzeczy:
- wygooglowalem "enbd", to jest nowsza i utrzymywana wersja, aktualnie
2.4.29. Tego co jest
w jadrze PLD nie udalo mi sie zmusic do dzialania. Jak sie sciagnie pakiet
ze strony enbd, to o tyle trzeba uwazac, ze po kompilacji dostaje sie
modul o nazwie nbd.o, czyli identycznie jak w jadrze, ale to sa *zupelnie*
inne moduly.
- instrukcje na stronie enbd sa proste i odpowiadaja temu co robisz, nie
wspominaja tam tylko ze zeby zadzialalo, to nalezy uzyc opcji "-i costam".
To jest jakis string identyfikacyjny ktory musi byc taki sam na serwerze i
kliencie. Ja kompilowalem bez SSL, pewnie z SSL identyfikacja przebiega
inaczej.

Tomek Grzejszczyk