komunikat kernela

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 30 Paź 2002, 18:00:44 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 02:06:58PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> kt133 ?
> włącz sobie APIC w kernelu i biosie
To pomoże? Mnie wygląda, że APIC można sobie włączyć w kernelu (w BIOSie
żadko jest taka możliwość), ale i tak przerwania są obsługiwane przez
stary PIC (XT-PIC) :-(
Zastanowił mnie ten temat, więc poczytałem sobie co-nieco o APIC
i wygląda na to, że to super sprawa (nie tylko na SMP) --- pozwala np.
ominąć większość problemów związanych z współdzieleniem przerwań. Ale co z tego,
jak kernel tego najwyraźniej nie obsługuje (przynajmniej na moich
płytach) :-(

Pozdrowienia,
        Jacek