ocaml i edytory (vi, emacs)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 30 Paź 2002, 19:06:38 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 03:04:07PM +0100, Radosław Kintzi wrote:

> Kolorków to ja czej nie lubie, a wcięcia to vim robi jakoś kiepsko.
> Przynajmniej tak mi się zdaje.

Hmm.. bo wcięcia to trzeba samemu robić ;-) A poważnie to w funkcji
indent można użyć camlp4. (podbindować sobie pod coś w vimie, np = w
visual mode, i traktować tym kod po napisaniu). Tyle że ja naprawdę sam
robię :-) Po prostu tyle czasu myślę przy programowaniu w camlu (ach, ta
genstość sementyczna), że robienie wcięć zabiera 0.1% czasu, co jest dla
mnie całkowicie satysfakcjonujące.

> Zobacze co się da zrobić (może dzisiaj w nocy). Nie używam już raczej
> emacsa (Xemacsa nie używałem nigdy), więc nie obiecuje.

Mi się ,,to'' (System Operacyjny z Możliwością Edycji Tekstu) udało raz
włączyć i na tym się moje kontatky intymne z emacsem skończyły, dlatego
szukam je^H^Hchętnego do spakietowania :-)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h