Problem

Bartlomiej Niedziela bartsun w interia.pl
Śro, 30 Paź 2002, 21:03:41 CET

Juz mi sie wszystkie pomysly skonczyly....
Moze cos robie nie tak, ale mam serwerek z jaderkiem 2.4.18,
mam 4 partycje /home, /var, /usr na xfs'ie, /boot na ext2...
i nie moge wygenerowa initrd... po prostu nie zapisuje pliku....

Druga sprawa... instaluje czystego postfixa, a gno* sie nie odpala.
'master' po prostu raportuje, ze juz dziala w tle i koniec... chociaz
nie ma zadnych lockow ani pid'ow...

Walcze juz kilka godzin i juz nie mam pomyslow... HELP...

--
  Bart!