komunikat kernela

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 31 Paź 2002, 14:54:38 CET

On Thu, 31 Oct 2002 08:41:07 +0100
Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> wrote:

> ale to klon NE2000, więc na jedno wychodzi (taka ISA na PCI). Poza tym
> chipsety RTL (łącznie z 8139) znane są z różnych problemów z
> przerwaniami...

Kurcze, ja to fuksiarz jestem :-)) Pod moim zarządem jest nieco ponad
setka tych kart i przyznam, że jestem mile zaskoczony ich praktycznie
zerową awaryjnością, a nie są to jakieś górnolotne produkty i wszyscy
tak na nie narzekają, a ja nie mam z nimi problemów :-)))) Ale by nie
było niedomówień, sam zmieniłem w swoim kompie rtl8139 na 3c905 (tak na
wszelki wypadek) ;-)))

				Artur