netlogon (Re: samba) - PILNE!

Pawel Bernadowski pbern w poczta.fm
Pon, 2 Wrz 2002, 23:37:53 CEST

> spróbój zamiast serwer wpisać IP dla 95 należy wpisywać netbiosową
> nazwę 98 wydaje się że też NT i 2k "łapały" IP tyle z doświadczenia
> wiem.
To juz znalazlem w dokumentacji...
po prostu w2k sam sobie to zalancza..
a w win9x trzeba wpisac `net use z: /home`

ale teraz mam gorszy problem...

Tworze  w poledicie plik z zalozeniami (blokada zmiany tapet/ustawien sieci etc) i chce by  stacje ssaly to z netlogon...
i faktycznie sciagaja to.. tyle ze laduje tylko wybrane ograniczenia...

takie jak zablokowanie logowania przed autoryzowaniem w domenie, komunikat logowania.. itd.. same pierdy..

najwazniejszego czyli blokada  panelu sterowania, sieci etc.. nie jest uwzgledniana.. moze ktos wie  co jest przyczyna zaistniales sytuacji?

oraz druga rzecz..
jak w smb stworzyc grupe ktora  bedzie funkcjonowac dla win2k... bo domyslnie sa tylko 2.. domain user i domain admins...
niby powinny dzialac grupy z /etc/group.. ale ich jakos win2k nie widzi..