netlogon (Re: samba) - PILNE!

Tomasz Buziak uho w apmnet.one.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 08:42:31 CEST

Cytowanie Pawel Bernadowski <pbern w poczta.fm>:

> [...]
> po prostu w2k sam sobie to zalancza..
> a w win9x trzeba wpisac `net use z: /home`
>
> ale teraz mam gorszy problem...
>
> Tworze  w poledicie plik z zalozeniami (blokada zmiany tapet/ustawien sieci
> etc) i chce by  stacje ssaly to z netlogon...
> i faktycznie sciagaja to.. tyle ze laduje tylko wybrane ograniczenia...
>
> takie jak zablokowanie logowania przed autoryzowaniem w domenie, komunikat
> logowania.. itd.. same pierdy..
>
> najwazniejszego czyli blokada  panelu sterowania, sieci etc.. nie jest
> uwzgledniana.. moze ktos wie  co jest przyczyna zaistniales sytuacji?

nie trac czasu na poledita, zajrzyj na stronke regedit.com i tam sobie sciagnij
programik, albo lepiej podejrzyj sobie interesujace cie wpisy do rejestru i sam
zacznij w nim macic, masz ftedy pelen dostep do ustawien ograniczajacych userom
dostep do dyskow, ustawien, poprawnego logowania itd.

jesli chodzi o profile userow to nie musisz ich trzymac na serwie i zakarzdym
trazem kopiowac na kompa lokalnego, bo sie robi burdel, tak przynajmniej bylo w
howtoo, zawsze mozesz sobie niektore katalogi profili podwiazac z siecia przez
edycje rejestru, tylko trzeba poszukac ...