wyłączanie monitora.

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Śro, 4 Wrz 2002, 18:48:32 CEST

On Wed, 4 Sep 2002, Blues wrote:

> No właśnie - co zrobić, żeby wyłączał mi się monitor - pod X-ami i pod
> konsolą. I w jednym i w drugim przypadku dostaję tylko console blank,
> natomiast brakuje suspend i power-off.

A może ktoś miał coś takiego: monitor się ślicznie wyłączał (zarówno X jak
konsola), ale po wkompilowaniu obsługi framebuffera (kernel własny)
zamiast się wyłączać na ekranie wyskakuje kaszanka, czasami trochę podobna
do poprzedniej zawartości ekranu. Karta ATI 3D Rage Pro

--
Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w klub.chip.pl