wyłączanie monitora.

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Śro, 4 Wrz 2002, 19:53:54 CEST

On Wed, Sep 04, 2002 at 06:44:01PM +0200, Blues wrote:
> No właśnie - co zrobić, żeby wyłączał mi się monitor - pod X-ami i pod
> konsolą. I w jednym i w drugim przypadku dostaję tylko console blank,
> natomiast brakuje suspend i power-off.

ma tak w kernelu:
CONFIG_APM=y
CONFIG_APM_IGNORE_USER_SUSPEND=y
CONFIG_APM_DO_ENABLE=y
CONFIG_APM_CPU_IDLE=y
CONFIG_APM_DISPLAY_BLANK=y
CONFIG_APM_RTC_IS_GMT=y
CONFIG_APM_ALLOW_INTS=y
CONFIG_APM_REAL_MODE_POWER_OFF=y

i monitor na consoli ladnie sie wylancza lacznie z pcetem na halt ;-)
w Xach dla odmiany mam zeby sie nie wylanczaly tzn
opion blanktime 10000
i nie wiem jak to zrobic bo nie potrzebuje dla odmiany

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz			abraam at cs net pl
"ZLD Złośliwa Linuxowa Dystrybucja zwana potocznie PLD"