mplayer i nvidia

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 5 Wrz 2002, 09:04:17 CEST

On Wed, 4 Sep 2002, Robert R. Wal wrote:

> [...]
>               client settable attribute
>               client gettable attribute (current value is 128)
>       "XV_DOUBLE_BUFFER" (range 0 to 1)
>               client settable attribute
>               client gettable attribute (current value is 1)
>
> (to output z mojego matroksa)
>
> To znaczy, że drajwer pozwala robić brightness/contrast. Bo przy
> zastosowaniu Xv to driver od karty robi te rzeczy. Z tego co pamiętam
> (zanim wyrzuciłem moja kartę na nvidii) to driver binarny sporo kłamał
> na temat swoich parametrów -- wspominane settable i gettable parametry
> były w rzeczywistości stubami, które nic nie robiły.
OK. Sprawdziłem. Wygląda to tak:
number of attributes: 4
      "XV_DOUBLE_BUFFER" (range 0 to 1)
              client settable attribute
              client gettable attribute (current value is 1)
      "XV_COLORKEY" (range 0 to 16777215)
              client settable attribute
              client gettable attribute (current value is 66046)
      "XV_AUTOPAINT_COLORKEY" (range 0 to 1)
              client settable attribute
              client gettable attribute (current value is 1)
      "XV_SET_DEFAULTS" (range 0 to 0)
              client settable attribute

Czyli jednym słowem driver nvidia nie pozwala na regulację :-(

> PS. Spróbuj może z driverami nv (tymi opensourcowymi dostarczonymi wraz
> z XFree86). Podobnież w 4.2 dorobiły się supportu dla Xv w niektórych
> nvidiach.
OK. Sprawdzę jeszcze jak z tym driverem nv (tylko on zdaje się nie ma
akceleracji 3D :-(
Pozdrawiam
Jasio.
--