2 karty sieciowe

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 6 Wrz 2002, 14:32:59 CEST

On Fri, Sep 06, 2002 at 10:25:52AM +0200, jasio w myslenice.pl.eu.org wrote:
> On Fri, 6 Sep 2002, Jarosław Kamper wrote:
> [CIACH]
> [CIACH]
> A sproboj tego RTL8139 puscic na 8139too zamiast na rtl8139. Ja mialem
> problem z pojedynczym RTL-em - bez zadnych komunikatow przy dluzszcyh
> transferach (*np. ftp-em) po prostu cos zdychalo. Siec niby byla, w logach
> nic - a nawet ping nie dzialal. Pomogla zmiana na 8139too.

Nic to nie dało. Eth0 (na rtl8139, teraz 8139too) nigdy nie zdychała,
chodziła bez problemu nawet jak z niej nie korzystałem około 10 dni.
Natomiast eth1 (ne i 8390) wali "Tx time out, lost interrupt? TSR=0x3,
ISR=0x3, t=1000".

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.