2 karty sieciowe

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 6 Wrz 2002, 14:39:11 CEST

On Fri, 6 Sep 2002, Jarosław Kamper wrote:
[CIACH]
> Nic to nie dało. Eth0 (na rtl8139, teraz 8139too) nigdy nie zdychała,
> chodziła bez problemu nawet jak z niej nie korzystałem około 10 dni.
> Natomiast eth1 (ne i 8390) wali "Tx time out, lost interrupt? TSR=0x3,
> ISR=0x3, t=1000".
Co to w ogóle za karta (tzn. na jakim chipie) ? I czy ona chodzi jako PNP
czy ma na sztywno ustawione adres i przerwanie (pokaż cat
/proc/interrupts) ? Bo to wygląda tak, jakby karta nie była na czas
obsługiwana - stąd wniosek, ze coś się gryzie ..... Pokaż jeszcze wynik
ifconfig ...
Pozdrawiam
Jasio.
--