gdm

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 16:01:05 CEST

Dnia pią 6. wrzesień 2002 14:22, Tomek Grzejszczyk napisał:

> 	Mam kilka problemów z gdm. Zainstalowałem sobie Gnome2 z gdm 2.4.0.9-1 no
> i pojawiły się kłopoty:
>
> 1. Gdy mam ustawiony gdm w trybie Standard nie mogę wpisywać żadnych
> znaków w okno logowania. Jedyne co można zrobić to zrestartować komputer.
> 2. Z kolei w trybie Graficznym:
> 	- włącza się tryb graficzny i kursor myszki zmienia się na zegarek.
> 	- wyłącza się tryb graficzny i wchodzi na konsolę 7.
> 	- od początku i tak w kółko.

źle masz skonfigurowany xserwer to ci się wyłącza, a że gdm masz w inittabie
jako respawm to się włącza i tak w kółko, włącz init 3 , skonfiguruj
porządnie xy i dopiero właczaj init5.

--
	Pozdrowienia, Robert!

"Even more amazing was the realization that God has Internet access.  I
wonder if He has a full newsfeed?"
(By Matt Welsh)